CAMILLA OCH DANIEL

I slutet av juli fick jag äran att fotografera ett litet, vackert och intimt bröllop i Åre, i spöregn. På vägen till Åre satt jag nervös i bilen och tittade på väderprognosen som visade regn hela dagen. Jag insåg att vi inte skulle kunna gå till platsen som jag hade kollat ut och fick därför tänka om. Väl på plats hos brudparet kändes det dock bra igen. Som fotograf anser jag att jag inte har något annat val än att se till att det känns bra för den delen :) Att tänka om behöver inte vara något negativt, och med stövlar och fina paraplyer är lite regn inget hinder. Åre kyrka bjöd dessutom på fin omgivning under tak och sedan fotograferade vi lite inomhus på ett hotell där vi fick hålla till. Efter vigseln hade det dessutom, trots regnprognos, slutat regna och efter lyckönsningarna åkte hela sällskapet upp med kabinbanan till skutan för att skåla. Uppe på skutan var dock dimman tjock som en mur och blåsten isande. Paret ville ändå att vi skulle gå iväg och ta lite bilder som planerat och det är jag glad för. När vi var på väg att gå in igen skingrades plötsligt molnen i några minuter och man kunde se hela vägen ner till Åresjön. Magiskt! 
 
 
Bröllop & Par | |
#1 - - Sandra:

Heja dig - vilka himla fina bilder!

KRAM

Svar: Tack vad snällt :) KRAM!
EVA LILLHANUS

Upp