ANNIKA OCH MARKUS

 
 
Avslutar bröllopssammanfattningen med att dela med mig av några väldigt fina ord som jag fick från bruden efter att jag hade skickat de första bilderna. Det betyder mycket att få sådan fin feedback. Som jag skrev tidigare är bröllopsfotografering något nytt för mig, och jag tvekade en bra stund innan jag tackade jag. Jag ångrar mig inte! Inte bara för att det blev en väldigt rolig och fin bröllopsdag, utan också för att resultatet blev en nöjd "kund" :) 
 
"Nämen åååååh! Tuuusen tuuusen TACK Eva för det här underbara smakprovet! Dina bilder är så otroligt fina! Och det var så himla roligt att det var DU som tog våra bilder. Det kändes avslappnat, roligt och proffsigt med dig bakom kameran. Det kändes som att du hade förberett dig så väl och hade allt på klart så att vi bara fick följa med. Det betydde jättemycket för oss just den dagen då man var lite yr annars! :D Så TACK! Och om du byter karriär är jag den som hejar på mest." 
 
Bröllop & Par | |
Upp