LÄNKAR

 
Om någon har missat det kan jag meddela att Instagram nu finns i ett väldigt snyggt galleriformat på webben. På adressen http://instagram.com/lillh hittar ni mig. Är iaf liiite mer aktiv där än här för tillfället. Så kika in vet ja!
 
Sen vill jag tacka Vickan som skrivit så fina ord om mig på sin blogg :) Vilken trevlig överraskning! Victoria lärde jag känna när vi pluggade tillsammans i Östersund, då något helt annat än fotografering. Efter studietiden började vi dock både intressera oss får foto, och sedan dess har Vickan blivit en riktigt duktig fotograf. Så kika också in där när ni ändå är i farten! :)
 
 
 
 
 
Porträtt & Blandat | |
#1 - - ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! :

snyggt! Och vad fina ord av henne :)

#2 - - Victorias fotovärld:

Tack själv!
Klart jag skriver fint om dig och din blogg! Jag tycker att du är väldigt duktig på både foto och rita. Synd att du inte uppdaterar så ofta nu för tiden.. ;) Du hittar säkert snart inspirationen igen!

Upp