JAN & MALIN

Min bror har gått och gift sig. Hurra hurra! 
Det har vi såklart firat med ett rejält bröllop och välkomnat hans fina fru till familjen. Det blev ett vinterbröllop, och det kan ha varit jag som blev gladast när det faktiskt var riktig vinter ute också. Vita träd, snöfall och inte speciellt kallt (åtminstone inte för mig som hade full vintermundering på mig). Så vackert! Att det sedan började regna i princip i samma sekund som vigseln var över, och fortsatte tills all snö var borta, är en annan historia... 
Hela dagen var i varje fall jätte fin, med bland annat god mat och grym underhållning. En dag att mnnas för livet. Jag var med från kl. 10 på förmiddagen och hann knäppa av ett gäng bilder under dagen. Nu nöjer jag mig dock med att bjuda på några från porträttfotografering. 
  
 
Bröllop & Par | |
#1 - - anki:

Oj va fina bilder! Duktiga dig

Upp