2014

År 2014. Dags att avsluta med en obligatorisk tillbakablick. Jag har inte varit särskilt aktiv här, vilket inte heller har varit mitt syfte. Bloggen fungerar numera lite mer som ett portfolio och jag lägger ut bilder precis när jag känner för det. Inga måsten eller dåliga samveten här inte. 
 
Här kommer iaf några favoriter och fina ögonblick från årets mobilkameraskörd. Det lite sagoliga vinterlandskapet i  stugan i början av året tillhör absolut ett favoritögonblick, likaså härlig vårskidåkning i Norge, lugn all-inklusive-semester i Turkiet, cyekelutflykt i Tallin, fjällvandring med övernattning, varma sommardagar och vackra höstdagar då färgerna lyser som klarast mot en blå himmel. Men det häftigaste ögonblicket var utan tivel när vi fick veta att vi skulle blir föräldrar och mer än hälften av året har jag spenderat gravid. Nu är vi inne på slutspurten och det är inte många veckor kvar tills våra liv förändras för alltid. Tills vi får träffa den lilla krabat som lever om i min numer ganska rejäla mage. 2015 kommer att bli ett spännande år! ♥
 
 
Porträtt & Blandat | |
Upp