LINDA & FREDRIK

En väldigt fin sommardag i juli gifte sig Linda och Fredrik och jag fick äran att vara med och föreviga deras dag ♥ Otroligt roligt, men också lite nervöst eftersom det var min första bröllopsfotografering (men inte sista :) Efter en heldags fotografering kom jag hem med en hel hög av bilder och här kommer några av mina favoriter från porträttfotograferingen. 
 
 
 
 
Bröllop & Par | |
#1 - - Kristin:

Superfina bilder Eva!! :-D

Svar: Tack snälla :)
EVA LILLHANUS

#2 - - Kristina:

Verkligen jättefina bilder, dessa bröllopsbilder och alla de andra som finns på bloggen. Du har känsla för det här tycker jag! Kör på! :-)

Svar: Vad snäll du är. Tack :)
EVA LILLHANUS

#3 - - Linda:

Bästa fotografen på bästa dagen <3

Svar: ...och finaste paret :) Tack snälla Linda!
EVA LILLHANUS

#4 - - Lena:

Bilderna återskapar precis den varma stämning, förväntan, glädje och kärlek som dagen innehöll. Du har fångat allt detta på bästa sätt.

Svar: Tack så jätte mycket :) Det var roligt att få vara med!
EVA LILLHANUS

Upp