EN VECKA


Tycker det är dags att illustrera veckan med lite Insta igen.
Som jag kanske har nämt händer det en del saker i mitt liv just nu. Om en vecka byter vi lokaler på jobbet, vilket också innebär en helt nystartad organisation, ALLT ska byggas upp, och en helt ny tjänst för min del. Så på jobbet är det minst sagt mycket just nu. Men främst är det väldigt kul! Däremot väljer jag att inte skriva mer om jobbet här eftersom jag inte vill leda jobbrelaterad trafik till min blogg. Det är två helt olika världar :)
Och på hemmaplan håller vi också på med flytt eftersom jag snart kommer att bo helt ensam. Det innebär en omställning och en hel del praktiskt som ska lösas.... Summan av kardemumman är iaf att det har snurrat en del olika att-göra-saker i mitt huvud just nu.
Det känns redan evigheter sedan jag var i Sthlm i måndags och jobbade, och fick en utskällning av gubben bredvid mig för att jag använde telefon. Men jag var helt enkelt tvungen att ta en bild genom fönstret, såklart!
Vi har också förberett bilen för försäljning, jag har tagit min första uteserveringsöl. Sommaren kom och mina ben fick hälsa på solen för första gången. Och det är inte illa! Och nu är det helg och den har bara börjat. Härligt!





Porträtt & Blandat | |
#1 - - anna:

Det låter mycket på en gång, men ofta kan förändringar leda till något gott :)

#2 - - Yohanna i Las Palmas:

Härlig vecka!

Ja inte utskällningen då, men det finns alltid folk som ska irrritera sig på allt.



Hälsningar

Yohanna

#3 - - Linnéa - beyond fashion:

jättefina bilder! :)

Upp