EN VINTERBILD


När jag valde bilder till årsalmanackan innan jul upptäckte jag att jag hade väldigt få vinterbilder att välja bland. Då lovade jag mig själv att ta betydligt fler i år. Sagt och gjort. Tror redan jag har lyckats tredubbla antalet vinterbilder jämfört med förra året.
Så med risk att trötta ut er med all snö, kommer två bilder till. Fina vinterland!









Porträtt & Blandat | |
#1 - - Leone:

Vackra bilder. Vad kul att du lyckats tredubbla antalet, det är alltid härligt att titta på vinterbilder.

#2 - - Camilla:

Härliga bilder! Fast nu är det värme jag vill ha!



Ha en fin dag!

#3 - - Lisa:

sv: haha efter maten ska man akta sig för att titta på sötsaker, man blir sugen direkt ;)

#4 - - Maria [Fotoblogg]:

sv: Tack så mycket.



Härliga bilder.

#5 - - Victoria:

Alltid kul när bloggen får lite uppmärksamhet när man ändå lägger ned mycket tid på den.

Härliga vinterbilder! Saknar Jämtland lite... Men nu har det kommit rejält med snö i Stockholm också, så nu känner jag mig lite mer som hemma. Jag har varit här nu ett tag, fast det var lite motigt att lämna Spanien kan jag säga. Jag hörde om New York! Det blir väl kul? :)

#6 - - Linnea:

Ååh vilken fin blogg du har, du tar väldigt fina bilder! :)

#7 - - Fru Sederblad:

Ja, det där var väldigt fina bilder. Fast jag vill hellre ha sommar ;-)...

#8 - - Kajsa:

Fin blogg du har! :)

Jätte vackra bilder tar du också.

Skulle vara kul om du ville skriva ett inlägg med en massa fototips. T.ex. vad man kan fota osv. :) Hoppas du haft en bra dag!

#9 - - buy essay online:

living in such a house in the forest is like a tale

Upp