ETT RESMÅL


I november var jag på surfresa i Marocko. En härlig semester med mix av både aktiviteter, träning och slött strandhäng. Vi bodde på ett surfcamp och träffade trevligt folk. En rolig resform, som jag kan rekommendera.

Har visat mina favoriter från resan förut, men här kommer några nya bilder. Ett litet break från all snö...
Några fler bilder från Marocko hittar du här och här.
















Porträtt & Blandat | |
#1 - - Nicole:

Det bästa med såna utomlands resor måste väl att få gå på såna matmarknader och se alla färska kryddor! Som på din bild ovan, ser jätte fint ut.

#2 - - Melissa:

Härliga foton, mina favoriter är geten i trädet (!) och apelsinerna. Men ALLA bilderna var hur fina som helst, vad du är duktig. Kul att du delar med dig så vi får se! :)

#3 - - Karin:

Vilka underbara bilder!

#4 - - Hagelstorm:

fint :)

#5 - - Victoria:

Jättefina bilder Eva! :)

#6 - - mary:

shiit så fina bilder, kul med en resa :)

#7 - - Emma:

Vilka underbara bilder. Jag var där en vecka i november för en massa år sedan ( o herregud, 6 år sen måste det vara) och jag har längtat tillbaka ända sedan planet lyfte på väg hem igen. Jag visste inte att man kunde surfa där, var inga vettiga vågor där jag var i alla fall. Var var ni?

#8 - - SOFIA [GASPEDAL.BLOGG.SE]:

jättefina bilder!

#9 - - Petra:

Hur vackert som helst och geten i trädet är verkligen humor;)

Upp