EN VECKA

 
Söndag och dags för några höjdpunkter från veckan, via Instagram (LillH är mitt användarnamn). Jordgubbsplockning (sjukt goda gubbar), en härlig fjällvandring och min favoritfrukost, amerikanska pannkakor, med egengjord jordgubbssylt, mums! Veckan har också bjudit på (förutom jobb, som inte varit så spännande den här veckan) en trevlig after work, middag med goa människor och så har jag kommit igång med gymträning igen. Så nu har jag gått omkring med konstant träningsverk de senaste två veckorna, men känns dock bra att vara igång igen. Taggad! :)
 
Passar också på att dela med mig av receptet för amerikanska pannkakor. Tar max 10 min. att göra. PROVA!
Sätt stekpannan på en platta. Medan den blir varm blanda 1 ägg med 3 dl mjöl. Rör i 3 dl mjöl, 2,5 tsk bakpulver, 2 msk socker. Häll därefter ut önskad mängd smet (ca 1dl) i stekpannan och vänd då du ser bubblor på ovansidan. Klart!
 
 
 
 
 
Porträtt & Blandat | |
#1 - - annelie:

Bra jobbat med träningen! Bilderna är jätteinspirerande!

#2 - - linn jones:

jømmi! hvor mange pannekaker blir det av den røren?

Upp