EN GLAD

 
Men jisses! Vilken chock, nästan 100 kommentarer på ett inlägg. Ni är galna! Tack blogg.se för stunden i rampljuset och tusen tack för alla fina ord. Det värmer verkligen, och peppar mig att plocka fram kameran igen (den har legat ensam på bordet sedan jag kom tillbaka från semestern). Och jag ska gå igenom och svara på era fina kommentarer så fort jag får tid :) Med ett leende på läpparna!
 
Många har frågat hur sommarkollaget är gjort. Tyvärr får jag göra några av er besvikna, för det finns inget program (vad jag vet) som kan göra det automatiskt. Jag har använt de verktyg som finns i Photoshop. Beskurit bilderna till fyrkanter, roterat dem och satt ihop ett kollage (inte så svårt det heller). Bilderna är blandade från sommaren, både från min Iphone och systemkamera, Canon 7D. Otroligt kul att det blev så uppskattat :) Dagens ros till er!
 
 
 
 
 
Porträtt & Blandat | |
#1 - - Barrooo :):



I like the picture! ;)

Kram :)

#2 - - Zellans:

Guuuud vilken fin bild!

#3 - - Johanna [foto]:

Superfin bild! Du är så duktig!

#4 - - rebecka:

sv. tack så mycket:) allt bra idag?

Upp