ETT BLANDAT


Tittade igenom bildarkivet och hitta några bilder från våren och sommaren som jag aldrig visat.

På de små och söta :)















P.s. Om ni någon gång är intresserade av att anlita en fotograf för t.ex. fotografering av barn eller dylikt, men inte har råd att anlita en "riktig" fotograf, utan kan stå ut med lite mer amatörmässiga bilder. Hör av er. Jag övar gärna :)
Fler barnbilder finns under kategorin fotografering, t.ex. här.



Barn & Familj | |
#1 - - Madde:

Jag är intresserad! Jag behöver action bilder på glada barn till en hemsida jag ska göra =) Bra initiativtagande. Jag återkommer!

#2 - - erica:

Jiisses va du e duktig, fördel att ha dej som kompis :))

#3 - - Maria:

Va fina bilder! Du får gärna hör av dig då du kommer ti laffjöl, men en utmaning är att få dom på bild:)

Upp