EN SOVANDE

 

Jag har visat de här bilderna förut. Men de passar så bra in på dagens tema: sömn, så jag visar den igen.





Mr. Bob gillar att sova, till och med på bästa sändningstid.

Porträtt & Blandat | |
#1 - - Johanna:

Det var säkert sport på tv ;)

#2 - - Pysselfarmor:

Jag somnar också när det är debattprogram ;-)

#3 - - Sirpa:

Haha, vilken störtskön bild!

#4 - - Ingalill:

Hahaha vilken häftig stil :)

#5 - - Carina - inspirera:

Vilken underbar bild! Vilken stil...

Sömn är skönt...

Ha en fortsatt bra tisdag.

Kramen.

#6 - - Rantamor-På Näthinnan:

Ja du kattor kan då sova hur som helst och dom kan verkligen konsten att kunna koppla av och koppla bort omvärlden.

Skön bild tål att visas flera gånger, å jag hade inte sett den.



Ha d gott.

#7 - - sunshine:

nämen, vilken sötnos!

#8 - - smäm:

skön :D

#9 - - Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

#10 - - Helena Kulle:

Haha, helt underbar bild :))

Blir alldeles glad när jag ser den.

Ha en fin kväll.

/Helena

Upp