EN MIDSOMMAR

 

I år ska jag fira midsommar!!!

Första midsommaren sen 2004. Antingen har jag varit utomlands där midsommar inte firas och som enda nordbo, eller så har jag jobbat. Ja, eller så har jag varit brudtärna på bröllop, vilket också var ett helt okej sätt att fira på ;) Men i år ska det bli en riktig midsommar på riktigt, med nubbe och jordgubbstårta och sill och rosa bubbel och kära vänner och vilda blommor och gärna massa sol!
Så jag passar på att önska alla en riktigt trevlig midsommar redan nu, för imorgon direkt efter jobbet sätter jag mig i bilen och åker söderut för att, just det, fira midsommar. Tjohej!






Sen får vi hoppas att den här tjejen har blivit lite smalare efter helgen också :)








Ps. Det gick visst snabbre än så.
Så än en gång, ett stort GRATTIS till den nyanlända lillkillen :) Super glad för deras skull! Önskar att jag hade haft möjlighet att åka och hälsa på bara! (Får ta och boka in resa snart igen tror jag) :)

 

 

Barn & Familj | |
Upp