EN STUDENT

 

Min syster tog studenten och jag provade ta några studentbilder.
Här är några av dem. Min första porträttfotografering :)










Nästan en vecka har gått sedan jag kom tillbaka från min lilla semester. Men det kändes bra att vara tillbaka på jobbet också, konstigt nog ;) Dagarna har gått snabbt som vanligt, och en hel del har hänt. Något ganska stort är på gång. Om det blir så, får vi se efter helgen...
Min lediga dag har jag tillbringat, lite otippat, på stans zoo och med att lata mig. Riktigt skönt! Nu håller jag på att gå igenom bilder som jag tog när jag var hemma. Har tagit en del, så fler kommer snart tror jag :)
Hoppas ni också har en trevlig helg, och betydligt soligare än vad vi har. (Kan det sluta regna snart?)

 

Porträtt & Blandat | |
#1 - - Miriam - Fotoblogg:

Fin blogg =)

#2 - - Jennifer:

jättefina bilder!

Upp