EN SOMMAR



Så härligt det är med sommar.
Speciellt härligt är det med sommar på landet. Det är så fint, grönt och blommigt. Jag gillar vår lilla stad med gamla trähus som slingrar sig längst smala gator. Väldigt pitoreskt. 
På insidan gömmer sig fina lummiga trädgårdar. I helgen ska jag gå och titta på några av dem, för då ordnar staden "öppna portar". De som vill, öppnar portarna till sina trädgårdar för allmän beskådan. Kanske inte låter så roligt, men det är faktiskt det. Det är intressant att få se en annan sida av staden man har vuxit upp i. En väldigt fin sida. (Härregud jag börjar bli gammal). Dessutom ordnas också konstutställningar, dans och på några gårdar öppnas små cafér i trädgårdarna. Mys.

Mindre härligt är det att min semestervecka springer ifrån mig. Har bara två (och en halv) mer eller mindre fullspäckade dagar kvar. Men trevligt ska jag ha, och trevligt har jag haft. Så roligt att umgås mina kära vänner som jag träffar alltför sällan, och familjen också såklart.

Porträtt & Blandat | |
#1 - - angel:

jättefin :)

#2 - - Maria:

Snyggt!

Upp